چرخ گوشت رو میزی

مرکز تعمیر چرخ گوشت رو میزی در تهران

چرخ گوشت رومیزی همانگونه که از نامش پیداست روی میز یا پیشخوان یا هر سطح دیگری قرار می گیرد و جثه کوچکی دارد. چرخ گوشت های رومیزی به سبب قابل حمل بودن و وزن اندک، مورد توجه قرار گرفته و اغلب در قصابی ها یا آشپزخانه های بزرگ و صنعتی یا کیترینگ دیده می شود.

در ساخت چرخ گوشت رومیزی، بلندی و اندازه گلویی اهمیت بسزایی دارد. اغلب پایه های ثابتی دارند و برای تنوع در چرخ کردن گوشت، تیغه هایی با طرح های گوناگون برایشان در نظر گرفته می شود. مهم ترین تفاوت چرخ گوشت رومیزی با ایستاده، حجم کاری آنهاست که در انواع رومیزی به حجم های کمتر توجه می شود.

درباره انواع چرخ گوشت رومیزی باید به نمونه های مختلفی اشاره کرد؛ چرخ گوشت رومیزی تک فاز و سه فاز می تواند از این جمله باشد. چرخ گوشت رومیزی تمام استیل یا چدنی و چرخ گوشت رومیزی یخچال دار و بدون یخچال را می توان از انواع این دسته دانست.

 

امداد برتر مرکز تعمیر چرخ گوشت رو میزی در تهران و شهر های اطراف است که میتوانید به صورت انلاین درخواست خرابی خود را ثبت کنید یا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس برقرار کنید. پس از ثبت خرابی یا تماس با مجموعه امداد برتر کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و برای تعمیر دستگاه شما به صورت حضوری با شما صحبت میکنند. انواع لوازم صنعتی با تیم با تجربه و حرفه ای امداد برتر تعمیر و گارانتی میشود.

امداد برتر

گالری تصاویر

چرا از امداد برتر کمک بگیرم ؟

امدادبرتر

سرعت عمل

اعزام به موقع کارشناس

امدادبرتر

پشتیبانی خدمات

همیشه در دسترس

امدادبرتر

گارانتی محصول

تضمین کیفیت محصول

امدادبرتر

قابل اعتماد

تایید صلاحیت متخصصین

تعمیر دستگاه صنعتی شما

برای ثبت خرابی دستگاه خود یا با شماره های موجود تماس بگیرید یا از دکمه زیر به صورت آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت کنید تا  در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم

دیگر خدمات امداد برتر

سوالات متداول

هزینه تعمیر به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد.

تمامی خدمات ارائه شده توسط امدادبرتر شامل گارانتی 180 روزه میباشد و در صورت بروز مجدد مشکل در قطعه تعویض شده، تکنسین به محل مورد نظر اعزام شده و بدون دریافت هزینه، دستگاه را تعمیر می نماید.

امدادبرتر خدمات خود را بصورت گسترده و در تمام نواحی شرق، شمال، جنوب و غرب تهران انجام می دهد.

پس از تماس با امدادبرتر یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت ، تعمیرکار در زمان و مکان تعیین شده توسط شما برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل مورد نظر خواهد رساند.

شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید لوازم و قطعات یدکی به عهده مشتری است اما درصورتی‌که مشتری رضایت داشته باشد می‌تواند این کار را به متخصص بسپارد. متخصص نیز در زمان خرید قطعات با مشتری توافق می‌کند و تأییدیه لازم را از او می‌گیرد. در انتها نیز متخصص موظف است فاکتور قطعات خریداری شده را به مشتری ارائه کند.

keyboard_arrow_up