تعمیر چرخ گوشت صنعتی

مرکز تعمیر چرخ گوشت صنعتی در تهران

در برخی مواقع دستگاه چرخ گوشت صنعتی به دلیل استفاده مکرر ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند. با تماس با امداد برتر می توانید از تجربیات تعمیرکاران این مرکز بهره مند شوید و تعمیر چرخ گوشت صنعتی خود را به تکنسین های این مرکز بسپارید. برای درخواست تعمیرات چرخ گوشت صنعتی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تعمیر چرخ گوشت های صنعتی تخصص میخواهد و حتما باید توسط تعمیرکار مجرب رفع عیب شود که این امر تنها در امداد برتر محقق میشود. با استفاده از خدمات تعمیر چرخ گوشت صنعتی در این مرکز تا 75 % در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید.

گر محل کار شما در تهران است و چرخ گوشت صنعتی شما مشکل دارد، نگران نباشید. شما می توانید چرخ گوشت صنعتی خود را در کمترین زمان ممکن تعمیر کرده و به کار خود ادامه دهید. شما باید از تعمیرکاران مراکز معتبر و مجاز تهران برای تعمیرات چرخ گوشت صنعتی خود استفاده کنید. بنابراین شما می توانید از خدمات امداد برتر استفاده کنید تا تعمیرکار متخصص سریعا برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی شما اعزام شود.

تعمیرکار چرخ گوشت صنعتی سه فاز و تک فاز

از آنجایی که چرخ گوشت های صنعتی ظرفیت بالایی دارند و می توانند مقدار قابل توجهی گوشت را چرخ کنند، قدرت موتور آنها باید بالا باشد. چرخ گوشت های صنعتی سه فاز ممکن است به دلیل نوسانات برق، فرسودگی قطعات، آسیب دیدن سیم پیچ های داخلی نیاز به تعمیر داشته باشند، یک تعمیرکار مجرب می تواند به راحتی چرخ گوشت های صنعتی سه فاز را تعمیر کند.

علاوه بر چرخ گوشت های سه فاز، چرخ گوشت های تک فاز نیز وجود دارند، اما چون چرخ گوشت های تک فاز از نظر قدرت موتور ضعیف تر هستند، نباید بیشتر از ظرفیت آنها استفاده شود. اگر موتور در اثر کار زیاد خراب شود، تعمیرکار می تواند آن را تعمیر کند. تعمیرکار چرخ گوشت صنعتی سه فاز و تک فاز باید مهارت بالایی داشته باشد و از سیستم هر دو نوع چرخ گوشت آگاهی کامل داشته باشد.

برای تعمیر چرخ گوشت های صنعتی ابتدا باید این مراحل را طی کنید:

1.برسی وضعیت کلی دستگاه

2.تمییز و ضد عفونی کردن دستگاه

3.تعویض قطعات خراب

4.تنظیم مجدد

5.آزمایش عملکرد دستگاه

مشکلات احتمالی که ممکن است وجود داشته باشد:

-موتور صدا می دهد و نمی‌چرخد

– چرخ مارپیچ نمی‌چرخد اما موتور کار می‌کند

– چرخ گوشت می لرزد و سروصدای شدید دارد

– کلید روشن است ولی موتور عمل نمی‌کند و صدایی شنیده نمی‌شود

– موقع کارکردن موتور، گریس از قسمت چرخ‌دنده‌ها بیرون می‌ریزد.

 

امداد برتر مرکز تعمیر چرخ گوشت صنعتی در تهران و شهر های اطراف است که میتوانید به صورت انلاین درخواست خرابی خود را ثبت کنید یا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس برقرار کنید. پس از ثبت خرابی یا تماس با مجموعه امداد برتر کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و برای تعمیر دستگاه شما به صورت حضوری با شما صحبت میکنند. انواع لوازم صنعتی با تیم با تجربه و حرفه ای امداد برتر تعمیر و گارانتی میشود.

تعمیر انواع چرخ گوشت صنعتی

  • تعمیرات چرخ گوشت صنعتی در تهران
  • آشنایی با قطعات چرخ گوشت صنعتی
  • تعمیرات چرخ گوشت صنعتی برای رستوران‌ها و هتل‌ها و …
  • تعمیرکار چرخ گوشت صنعتی سه فاز و تک فاز
  • تعمیرگاه چرخ گوشت نیمه صنعتی در محل
  • تعمیرات چرخ گوشت صنعتی الکتروکار
  • تعمیرات چرخ گوشت صنعتی فیمار
  • تعمیرات چرخ گوشت صنعتی آرتکس
  • تعمیر چرخ گوشت صنعتی آلفا
  • تعمیر چرخ گوشت صنعتی امگا
  • تعمیرات چرخ گوشت صنعتی چگا
  • تعمیر چرخ گوشت صنعتی پارس
امداد برتر

گالری تصاویر

چرا از امداد برتر کمک بگیرم ؟

امدادبرتر

سرعت عمل

اعزام به موقع کارشناس

امدادبرتر

پشتیبانی خدمات

همیشه در دسترس

امدادبرتر

گارانتی محصول

تضمین کیفیت محصول

امدادبرتر

قابل اعتماد

تایید صلاحیت متخصصین

تعمیر دستگاه صنعتی شما

برای ثبت خرابی دستگاه خود یا با شماره های موجود تماس بگیرید یا از دکمه زیر به صورت آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت کنید تا  در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم

دیگر خدمات امداد برتر

سوالات متداول

هزینه تعمیر به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد.

تمامی خدمات ارائه شده توسط امدادبرتر شامل گارانتی 180 روزه میباشد و در صورت بروز مجدد مشکل در قطعه تعویض شده، تکنسین به محل مورد نظر اعزام شده و بدون دریافت هزینه، دستگاه را تعمیر می نماید.

امدادبرتر خدمات خود را بصورت گسترده و در تمام نواحی شرق، شمال، جنوب و غرب تهران انجام می دهد.

پس از تماس با امدادبرتر یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت ، تعمیرکار در زمان و مکان تعیین شده توسط شما برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل مورد نظر خواهد رساند.

شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید لوازم و قطعات یدکی به عهده مشتری است اما درصورتی‌که مشتری رضایت داشته باشد می‌تواند این کار را به متخصص بسپارد. متخصص نیز در زمان خرید قطعات با مشتری توافق می‌کند و تأییدیه لازم را از او می‌گیرد. در انتها نیز متخصص موظف است فاکتور قطعات خریداری شده را به مشتری ارائه کند.

keyboard_arrow_up